مهندس حسن صباحی

معرفی مهندس حسن صباحی

مهندس حسن صباحی از طراحان برجَسته سازه های ساختمانی است.

مهندس صباحی بیش از ۶ سال سابقه فعالیت در شرکت های ساختمانی را در کارنامه خود دارد. فیلد اصلی کار مهندس صباحی طراحی سازه است. تا کنون کار طراحی پروژه های بسیاری را بر عهده داشته است. بسیاری از پروژه ها فاز ۲ بوده اند که از مجرای سختگیرانه سازمان نظام مهندسی عبور کرده اند. در اکثریت پروژه ها مهندس صباحی علاوه بر مسئولیت طراحی سازه، نقش هماهنگ کننده و سرپرستی تیم های طراحی پروژه ها را بر عهده داشته و دارد.

توانمندی مهندس صباحی در اتمام به موقع پروژه ها و همچنین ارائه بهینه ترین طرح ها، زبانزد همکارانش می باشد. مهندس حسن صباحی همواره با ظرافت خاصی، تمام جوانب و نکات فنی و آیین نامه ای را در طراحی و ارائه طرح ها رعایت کرده است.

مهندس حسن صباحی

مهندس صباحی علاوه بر کار طراحی در بسیاری از زمینه های دیگر عمران فعالیت نموده است.

برخی از این شاخه های فعالیت مهندس صباحی  به شرح ذیل است:

نظارت و اجرای ساختمانها

ارائه طرح های بهینه سازی سازه ها 

کنترل صحت سازه های طراحی شده توسط سایر طراحان

پیگیری امور جاریه شرکت در سازمان نظام مهندسی، دفاتر خدمات الکترونیک، شهرداری ها، سازمان امور مالیاتی و غیره

پیگیری صدور مجوز ساخت و مجوز فعالیت برای شرکت های مجری و …

تدریس مباحث طراحی سازه ( etabs – safe – تکلا )

مختصری از زندگی شخصی مهندس صباحی:

اصلیت مهندس صباحی سرابی است. به زبان ترکی تسلط دارد. مهندس صباحی از صدای خوبی نیز بهره مند است و در دهه محرم مداحی نیز انجام می دهد. خانواده مهندس صباحی، بسیار اهل علم هستند. دو خواهر و برادر دارد که آن ها نیز در حرفه مهندسی مشغول به کار هستند. برادرش مهندس امیر صباحی، از نقشه برداران با تجربه است و سال ها کارشناس بازدید شهرداری بوده است. به ورزش نیز علاقه فراوانی دارد. به خصوص در ورزش پینگ پنگ، از مدعیان بین همکاران شرکت محسوب می شود. به فوتبال نیز  علاقه دارد و تقریباً هر هفته یک یا دو جلسه به سالن می رود.