گارانتی بازگشت وجه

گارانتی بازگشت وجه چیست؟

شما اگر یکی از آموزش های سایت ما را خریداری کرده باشید و احساس کنید که از محصول به هر دلیلی ناراضی هستید می‌توانید به ما اطلاع دهید تا تمام وجه پرداختی شما به حسابتان بازگردانده شود. همچنین ما هیچ سوالی در این رابطه از شما نخواهیم پرسید!

چرا محصولات ما گارانتی بازگشت وجه دارد؟

گارانتی بازگشت وجه امکانی است که بیشتر سایت های معتبر دارند. اگر خریدار، به هر دلیلی از کار یا محصولشان رضایت نداشته باشند، می‌توانند، درخواست بازگشته وجه را بدهند.  البته من تا کنون در خریدهای خودم از این قابلیت استفاده نکرده ام . البته اگر همه سایت هایی که از آن ها خرید کردم، این امکان را داشتند، مطمئناً یکی دو، پولم را پس می گرفتم. همین نداشتن گارانتی برای محصولات باعث شده بود که بیش از حد، در خریدهای اینترنتی ام محتاط باشم. و شاید فرصت های خرید مناسبی را، نیز به خاطر این قضیه از دست داده ام.

به همین دلیل، تصمیم دارم برای اعضای محترم وبسایت نگین عمران، این امکان را فراهم کنم، تا با این کار هم خودم حس خوبی داشته باشم و هم اعضای عزیز سایتمان با خیالی آسوده محصولات آموزشی را خریداری کنند.

برای کسانی که به دنبال پول حلال هستند، گارانتی بازگشت وجه، بهترین راهکار است.

فکر می‌کنم این موضوع طبیعی باشد که خرید محصولات دارای ریسک است و اگر فروشنده به محصول خود اطمینان دارد، قطعاً خود او این ریسک را خواهد پذیرفت!

بنابراین اگر ما به تعهداتمان پایبند نبودیم، می‌توانید درخواست بازگشت وجه داشته باشید!

تعهد ما

 

ما تعهد می‌کنیم که محصولاتمان گارانتی ۹۰ روزه بازگشت وجه دارند. یعنی تا ۹۰ روز پس از استفاده (نه خرید) زیرا ممکن است شما محصولی را الان بخرید اما ۵۰ روز بعد استفاده کنید. ملاک این موضوع فقط و فقط صحبت شماست و ما به شما اعتماد ۱۰۰ درصد داریم.

فقط در مورد گارانتی بازگشت وجه، چند مورد را در نظر داشته باشید:

۱. لطفاً ما را تست نکنید! مطمئن باشید که ما وجه را بازگشت خواهیم داد پس لطفاً مانند چند نفر از دوستان سایت این موضوع را تست نکنید!

۲. نگران ما نباشید!  لطفاً ملاحظه ما را نکنید! اگر محصول آموزشی ما، رضایت شما را جلب نکرد یا برایتان مفید نبود، این حق شماست که درخواست بازگشت وجه بدهید.

۳. نقاط ضعفمان را هدیه بدهید! اگر این محبت را به ما بکنید که پس ارسال درخواست و دریافت وجه از جانب ما، دلیل این کار را نیز به ما بگویید از شما ممنون خواهیم بود. ( به صورت کاملا اختیاری)

۴. فایل‌ها را پاک نکنید! اگر محصول دانلودی بود، پس از درخواست بازگشت وجه  لازم نیست فایل‌ها را از سیستمتان پاک کنید! شاید روزی خواستید دوباره آن ها را گوش کنید. و همچنین بسته‌های پستی را لازم نیست به ما بازگردانید، می‌توانید آن را به دوستتان هدیه دهید.

عزیزانی که بیش از دو محصول درخواست بازگشت وجه بدهند، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از گارانتی بازگشت وجه سایر محصولات استفاده کنند.

آیا به ضرر ما نیست؟ کسی سو استفاده نمی‌کند؟!

این سوال کاملاً طبیعی است و خوشحال می‌شوم به آن پاسخ بگویم!

اول از همه باید بگویم که نرخ درخواست بازگشت وجه بسیار پایین است و چیزی در حدود ۵ مورد از هر ۱۰۰۰ سفارش است!

بخش قابل توجهی (حدود نیمی ) از این درخواست‌ها نیز برای تست کردن صورت میگیرد (که البته ما را ناراحت می کند)

و اما سو استفاده افراد!    و افراد کمی هستند که از این شرایط سو استفاده کنند. مطمئناً،  افرادی که پیگیر آموزش و یادگیری و رشد شخصی هستند خیلی کمتر به فکر سو استفاده و … هستند. به هر حال تا به حال این موضوع به ندرت اتفاق می افتد و البته در موارد خاصی اگر چنین موردی تشخیص داده شود برای آن راهکاری می یابیم.

درخواست بازگشت وجه چگونه انجام می‌شود؟

شما یک ایمیل به info@neginomran.com با موضوع «درخواست بازگشت وجه» ارسال می‌کنید و موارد زیر را مطرح می‌کنید

۱. نام و نام خانوادگی

۲. شماره تراکنش خرید از وبسایت

۳. نام محصول

۴. دلیل درخواست وجه (اختیاری – اما برای ما بسیار مهم است تا مشکلاتمان را رفع کنیم)

۵. شماره کارت بانکی شما (ترجیحاً ملت)

۶. شماره موبایل

وجه شما در کمتر از ۳ روز کاری واریز خواهد شد

درخواست بازگشت وجه فقط از طریق ایمیل امکان پذیر است و لطفاً  طی تماس تلفنی این مورد را مطرح نفرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

خواهشی که از شما داشتم

پیش از ارسال درخواست می‌توانید از ما سوالهایتان را بپرسید و شرایط را در میان بگذارید و بدانید که تمام تلاش ما جلب رضایت شماست و البته:

سعی ما این است که محصولاتی، یا کیفیت، تهیه کنیم، تا کسی که آن را تهیه می کند و به طور کامل آموزش ها را فرا میگیرد، بهترن نتایج را از آن دریافت کند و هیچگاه به فکر این موضوع نیز نیافتد.

گارانتی بازگشت وجه امکانی است که ما در وبسایت آموزشی نگین عمران، قرار داده‌ایم تا شما عزیزان با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات آموزشی نمایید.